قوانین

قوانین تاپ هاست

 

خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید.
سرویس : هر یک از خدمات ثبتی، نرم افزاری، فنی وارتباطی قابل ارائه توسط گروه
پرتال کاربران : وبگاهی به آدرس https://top-host.ir/clients/clientarea.php که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست سرویسهای خود را مشاهده؛ آنها را تمدید نموده یا ارتقا دهد و مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است
پرتال پشتیبانی : وبگاهی به آدرس https://top-host.ir/clients/clientarea.php که کلیه مکاتبات الکترونیکی و ایمیلهای خریداران و سایر کاربران با گروه در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است
تعرفه : فهرست کامل سرویس های قابل ارائه همراه با ویژگی ها ومحدودیتها وقیمتها به نحوی که خریدارکاملا آگاه گردد.
Spam (هرزنامه) : ارسال ایمیل به فردی بدون اینکه گیرنده بخواهد.
Spam Cop : وب سایت شناسائی ومقابله با Spam ( Spamcop.net )
IDC : مرکز خدمات داده ای اینترنت Internet Data Center
تحویل خدمات : ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویسهای خریداری شده ویا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و گروه
کاربر وب سایت : کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت خریدار را مشاهده و مرور می کنند.
منابع RAM: میزان استفاده از حافظ اصلی سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدار سرویس دهی می کنند بر حسب مگابایت وقتی که کاربران آن سایت درحال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.
منابع CPU: میزان استفاده ازپردازنده سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدارسرویس دهی می کنند جهت پردازش درخواست ها واجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سروربه صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.
Diskspace: میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایلهای خریداراعم ازوب سایت ، ایمیلها ، پایگاه های داده و همچنین لاگهای آنها توسط یک وب سایت مصرف می گردد.
Bandwidth: میزان رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرورجهت نمایش وعملکرد یک وب سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه. همچنین میزان ردوبدل اطلاعات بین دوسرور در صورتی که این اطلاعات به منظور سرویس دهی به کاربران آن وب سایت باشد.
Data Transfer: میزان تجمعی رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرور یا سرورهای سرویس دهنده به وب سایت خریداربرحسب مگابایت در ۳۰ روز گذشته.
بالا بودن سرور: دردسترس بودن عمومی سرور در شبکه اینترنت در حداقل ۲ نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویسهای مختلفی که روی یک سرور قراردارد باید پاسخ تستهای زیر مثبت باشد :
وب سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ۸۰ ازطریق telnet
ایمیل سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ۲۵ یا ۱۱۰ازطریقtelnet
دیتابیس سرور: پاسخدهی سرور روی پورتms sql server وmy sql
Uptime: نسبت میزان زمانی که کلیه سرویسهای سرویس دهنده به وب سایت خریدار درشبکه اینترنت بالا می باشند به کل مدت قرارداد سرویس دهی به درصد، در صورتی که وب سایت یا برخی از سرویسها به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی شود .

—————————-
پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.
خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش گروه اعلام نماید.
در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود ، گروه مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲برابر خواهد بود.
خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن ۲ برابر حداکثر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل ۷ روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا ۱۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.
گروه مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.
سرویسهای مرتبط با دامنه ای که توسط گروه ثبت ویا تمدید نشده اند ونزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.

حداکثر زمان تحویل
حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای گروه که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است .

  • سرور اختصاصی ۱۰ روز کاری
  • خرید نرم افزار خارجی ۷ روز کاری
  • ثبت دامنه ۲ روز کاری
  • سرویس میزبانی ۲ روز کاری

در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش گروه و دریافت رسید ارسال می باشد
پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبور کنترل پانل آن به خریدار، گروه هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.
در مورد ثبت دامین های ir که می بایست توسط پژوهشگاه دانشهای بنیادی تایید و فعال گردد با توجه به اینکه به طور کلی گروه کنترلی در زمان تایید دامین نداشته و همچنین به دلیل نقص در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد، زمان رزرو اولیه دامین مبنای تحویل قرار می گیرد.
تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به گروه اعلام نموده و گروه موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت گروه صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می باشد وزمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

——————————

نکات آخر

استفاده از هر گونه بد افزار در هاست یا سرور باعث بلاک شدن سرویس میشود و هزینه نیز بازگشت داده نمیشود.

استفاده از سرویس برای اسپم زدن به سایت ها باعث بلاک شدن میشود و هزینه نیز بازگشت داده نمیشود.

درخواست های زیاد بر روی هاست های عادی که سیپیو کمی دارند باعث بن شدن هاست میشود و از حالت بن خارج نمیشود

هر گونه استفاده از سرویس ها مسئولیت و عواقبش بر عهده خریدار میباشد.

انتقال داده های شما بر روی سرور های ما رایگان میباشد.

دریافت هاست های اسپانسری فقط از طریق تیکت ممکن میباشد.